Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nokia žije. Aspoň to tvrdí

Advertising Age

Společnost Nokia, jejíž výrobu telefonů loni spolkl Microsoft, se rozhodla připomenout, že pořád ještě existuje. Nechala proto vytvořit webovou stránku MakeTechHuman, jejímž prostřednictvím chce zahájit diskusi o technologiích a jejich dopadu na lidský život, s tématy jako bezpečnost, soukromí nebo práce. Současně spouští celoroční kampaň v ceně mnoha milionů dolarů zahrnující řadu eventů, kterou chce podle svého mezinárodního marketingového ředitele Barryho Frenche přesvědčit lidi, že Nokia je „nejen živá, ale také silná a schopná přispět k řešení velkých globálních témat“. To vše u příležitosti 150. výročí svého vzniku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)