Nokia žije. Aspoň to tvrdí

Advertising Age

Společnost Nokia, jejíž výrobu telefonů loni spolkl Microsoft, se rozhodla připomenout, že pořád ještě existuje. Nechala proto vytvořit webovou stránku MakeTechHuman, jejímž prostřednictvím chce zahájit diskusi o technologiích a jejich dopadu na lidský život, s tématy jako bezpečnost, soukromí nebo práce. Současně spouští celoroční kampaň v ceně mnoha milionů dolarů zahrnující řadu eventů, kterou chce podle svého mezinárodního marketingového ředitele Barryho Frenche přesvědčit lidi, že Nokia je „nejen živá, ale také silná a schopná přispět k řešení velkých globálních témat“. To vše u příležitosti 150. výročí svého vzniku.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard