Nokia žije. Aspoň to tvrdí

Advertising Age

Společnost Nokia, jejíž výrobu telefonů loni spolkl Microsoft, se rozhodla připomenout, že pořád ještě existuje. Nechala proto vytvořit webovou stránku MakeTechHuman, jejímž prostřednictvím chce zahájit diskusi o technologiích a jejich dopadu na lidský život, s tématy jako bezpečnost, soukromí nebo práce. Současně spouští celoroční kampaň v ceně mnoha milionů dolarů zahrnující řadu eventů, kterou chce podle svého mezinárodního marketingového ředitele Barryho Frenche přesvědčit lidi, že Nokia je „nejen živá, ale také silná a schopná přispět k řešení velkých globálních témat“. To vše u příležitosti 150. výročí svého vzniku.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345