NN si označkovala list Metro

Na televizní spot, kde skotský herec Ewan McGregor, česky upozorňoval na rebranding ING Životní pojišťovnyING Penzijní společnosti na NN, navázala NN pojišťovna prvním lokálním spotem z dílny agentury Saatchi & Saatchi. V ten samý den vyšel pražský deník Metro nejen s reklamní obálkou a fiktivním příběhem od NN. V obsahu celého listu byla červeně vytištěna všechna písmena „N“ i „n“. Na principu zdůraznění písmen „n“ staví komunikace pojišťovny i ve voice overu spotu a dalších mediatypech. Lokální kampaň má za cíl upozornit na změnu značky a představit ji jako specialistu na životní pojištění a soukromé spoření na penzi. Klíčovým motivem komunikačního konceptu je moment překvapení. První část spotu znázorňuje nepříjemné životní události včetně ohrožení života. Pak však následuje střih, kdy nečekaně dochází k obratu a pozitivnímu vyústění děje.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard