Na televizní spot, kde skotský herec Ewan McGregor, česky upozorňoval na rebranding ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN, navázala NN pojišťovna prvním lokálním spotem z dílny agentury Saatchi & Saatchi. V ten samý den vyšel pražský deník Metro nejen s reklamní obálkou a fiktivním příběhem od NN. V obsahu celého listu byla červeně vytištěna všechna písmena „N“ i „n“. Na principu zdůraznění písmen „n“ staví komunikace pojišťovny i ve voice overu spotu a dalších mediatypech. Lokální kampaň má za cíl upozornit na změnu značky a představit ji jako specialistu na životní pojištění a soukromé spoření na penzi. Klíčovým motivem komunikačního konceptu je moment překvapení. První část spotu znázorňuje nepříjemné životní události včetně ohrožení života. Pak však následuje střih, kdy nečekaně dochází k obratu a pozitivnímu vyústění děje.