NM a Havas mluví o smrti

Národní muzeum představuje ve spolupráci s reklamní agenturou Havas Worldwide Prague promo kampaň včetně spotu pro výstavu Smrt, která potrvá od března dalších šest měsíců. V autorském týmu figurují Eda Kauba, Matěj Masařík, režie se ujal Vilém Kabzan a kamery Martin Koleják. Produkci zajistilo Dream Studio. TV spot vysílá Česká televize na všech kanálech. Havas již pro Národní muzeum v minulosti reklamu dělal, a to TV spot Mnichovská dohoda oceněný Bronzovým lvem v Cannes.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345