Národní galerie poptává nový vizuální styl

Národní galerie v Praze vypisuje výběrové řízení na tvorbu nové grafické identity. Nový vizuální styl by měl splňovat potřeby současné komunikace při zachování odkazu na historické poslání a význam galerie. Veřejná zakázka malého rozsahu je koncipována jako dvoukolové výběrové řízení. První kolo výběrového řízení probíhá od 13. března do 30. dubna 2015. V druhém kole budou vybraní uchazeči pozváni k osobní prezentaci nabídek. Předpokládaná hodnota zakázky je stanovena v maximální výši 800 tis. Kč bez DPH.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Dobré ráno, Česko
Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Beatrice Cornacchia
Veronika Burešová
Aritium
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
MAM_web_Knowlimits
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
MAM_web_Knowlimits
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024