Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mládež autoznačky netáhnou

Osobní vůz jako symbol sociálního statusu a dospělosti u německých teenagerů a mladých do 25 let podle průzkumu Y&R Brand Asset Valuators, realizovaného reklamní skupinou Y&R Deutschland, ztrácí na významu. V této souvislosti dokonce klesá v Německu počet držitelů řidičského průkazu, což prý autoznačky v horizontu nejbližších let pocítí. Oproti tomu posiluje trend sdílení auta napříč přáteli či mladými rodinami ve velkých městech. Nejdůležitějším osobním předmětem a s ním související značkou je chytrý telefon, následovaný osobním počítačem, notebookem či tabletem.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)