Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry spouští svou hlavní jarní komunikační kampaň, která – nepřekvapivě – cílí na fanoušky hokeje. Hokejové téma se objeví ve všech komunikačních kanálech Makra, jeho zákazníci však mohou především soutěžit o VIP lístky na zápasy mistrovství.
„Celkově v Česku rozdáme víc než 100 vstupenek,“ říká Marcela Syrovátková, head of branding české pobočky Makra. Každý výherce – který musí především nakoupit za víc než deset tisíc korun bez DPH a odpovědět na soutěžní otázku – získá dva VIP lístky na hokejové duely v O2 areně, kde na něj bude čekat občerstvení a zástupce společnosti Makro. „Je to pro nás skvělá příležitost pro setkání se zákazníky v neformálním prostředí a pro posílení vztahů,“ vysvětluje Syrovátková.
Komunikační aktivity pod sloganem „Pro všechny, kteří chtějí do kotle“ začaly v neděli a končit budou společně s hokejovým šampionátem. „Jedná se o první kampaň, kterou pro nás vytvořila naše nová kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt. Jejím cílem je posílit emocionální aspekt naší značky,“ podotýká Marcela Syrovátková.
Všechny prodejny Makra se navíc během kampaně „promění v hokejovou arénu prostřednictvím netradičních in-store formátů. Pro navození atmosféry využijeme prostory od dveří až po pokladny. Všude budou k vidění hokejové motivy, včetně vlajek, plakátů a vizuálů,“ říká Syrovátková.
Hokejové téma se objeví také v oblasti out-of-store a v on-linu. Na webových stránkách společnosti se podrobnostem soutěží věnuje samostatná sekce na adrese Makro.cz/hokej.
Web doplní komunikace na sociálních sítích, o které se stará agentura Inspiro Solutions. „Na Facebooku plánujeme samostatné hokejové téma a pro naše fanoušky máme připravené další vstupenky,“ dodává Syrovátková.
Na tyto aktivity naváže i interní komunikace k zaměstnancům a inzertní formáty ve vlastních magazínech pro různé cílové skupiny zákazníků.
Makro spoléhá na nabídku stovky VIP vstupenek na hokejové mistrovství. Nejdřív ovšem musíte nakupit nejmíň za deset tisíc.