Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Makro hraje o vstup do kotle

Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry spouští svou hlavní jarní komunikační kampaň, která – nepřekvapivě – cílí na fanoušky hokeje. Hokejové téma se objeví ve všech komunikačních kanálech Makra, jeho zákazníci však mohou především soutěžit o VIP lístky na zápasy mistrovství.

„Celkově v Česku rozdáme víc než 100 vstupenek,“ říká Marcela Syrovátková, head of branding české pobočky Makra. Každý výherce – který musí především nakoupit za víc než deset tisíc korun bez DPH a odpovědět na soutěžní otázku – získá dva VIP lístky na hokejové duely v O2 areně, kde na něj bude čekat občerstvení a zástupce společnosti Makro. „Je to pro nás skvělá příležitost pro setkání se zákazníky v neformálním prostředí a pro posílení vztahů,“ vysvětluje Syrovátková.

Komunikační aktivity pod sloganem „Pro všechny, kteří chtějí do kotle“ začaly v neděli a končit budou společně s hokejovým šampionátem. „Jedná se o první kampaň, kterou pro nás vytvořila naše nová kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt. Jejím cílem je posílit emocionální aspekt naší značky,“ podotýká Marcela Syrovátková.

Všechny prodejny Makra se navíc během kampaně „promění v hokejovou arénu prostřednictvím netradičních in-store formátů. Pro navození atmosféry využijeme prostory od dveří až po pokladny. Všude budou k vidění hokejové motivy, včetně vlajek, plakátů a vizuálů,“ říká Syrovátková.

Hokejové téma se objeví také v oblasti out-of-store a v on-linu. Na webových stránkách společnosti se podrobnostem soutěží věnuje samostatná sekce na adrese Makro.cz/hokej.

Web doplní komunikace na sociálních sítích, o které se stará agentura Inspiro Solutions. „Na Facebooku plánujeme samostatné hokejové téma a pro naše fanoušky máme připravené další vstupenky,“ dodává Syrovátková.

Na tyto aktivity naváže i interní komunikace k zaměstnancům a inzertní formáty ve vlastních magazínech pro různé cílové skupiny zákazníků.


Makro spoléhá na nabídku stovky VIP vstupenek na hokejové mistrovství. Nejdřív ovšem musíte nakupit nejmíň za deset tisíc.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)