Kärcher vybízí k úklidu

Česká pobočka výrobce úklidové techniky Kärcher připravila na březen a duben velkou mediální kampaň. V první fázi se zaměří na prezentaci produktů pro indoorové využití, v druhé pak na akční vysokotlaký čistič. Reklamní investice značky se odrazí v televizi, tištěné inzerci, PR, outdooru a na Facebooku. Na adaptované kampani se podílely mediální agentura Maxus, reklamní agentura Jung von Matt/Neckar ze Stuttgartu, kreativní agentura Adwood a PR agentura Beaufort.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist