Mediální zastupitelství Media Club, které patří televizi Prima, se v následujících týdnech dočká změny na postu ředitele. Dosavadní šéf Petr Jelínek se v rámci společnosti přesune na nově vytvořenou pozici head of new media sale.
Jelínek stojí v čele Media Clubu od loňského podzimu, kdy v pozici vystřídal Michala Berana, současného šéfa Radiohousu, největšího mediálního zastoupení v oblasti prodeje rozhlasové reklamy.
„V pozici head of new media sale se bude moci více věnovat rozvoji nových produktů, které lépe reflektují dynamicky se vyvíjející trh,“ říká Vladimír Pořízek, výkonný ředitel skupiny Prima. Jméno nového ředitele Media Clubu bude oznámeno v nejbližších týdnech.
Media Club letos posílil
Během Jelínkova působení Media Club sjednotil prodej televizní, on-line a regionální reklamy, pro letošní rok také nově zastřešuje národní prodej rozhlasové reklamy na stanicích Radio United a Impuls nebo exkluzivní spolupráci se společností Seznam. Při prodeji televizní reklamy Media Club zastupuje kromě stanic Primy i TV Barrandov a stanice Óčka vydavatelství Mafra.
Podle serveru Mediaguru.cz má být novým ředitelem Media Clubu Ladislav Daniška, který mj. pracoval ve společnosti Kostelecké uzeniny koncernu Agrofert jako obchodní ředitel. Na trhu se delší dobu spekuluje o zájmu Andreje Babiše, který Agrofert vlastní, o televizi Prima. Pod Agrofert již spadá vydavatelství Mafra a Rádio Impuls, se kterými Media Club Primy spolupracuje.
Media Club bude mít nového ředitele. Petr Jelínek se přesouvá do nově vytvořené pozice head of new media sale.