Jelínek opouští vedení Media Clubu

Mediální zastupitelství Media Club, které patří televizi Prima, se v následujících týdnech dočká změny na postu ředitele. Dosavadní šéf Petr Jelínek se v rámci společnosti přesune na nově vytvořenou pozici head of new media sale.

Jelínek stojí v čele Media Clubu od loňského podzimu, kdy v pozici vystřídal Michala Berana, současného šéfa Radiohousu, největšího mediálního zastoupení v oblasti prodeje rozhlasové reklamy.

V pozici head of new media sale se bude moci více věnovat rozvoji nových produktů, které lépe reflektují dynamicky se vyvíjející trh,“ říká Vladimír Pořízek, výkonný ředitel skupiny Prima. Jméno nového ředitele Media Clubu bude oznámeno v nejbližších týdnech.

Media Club letos posílil

Během Jelínkova působení Media Club sjednotil prodej televizní, on-line a regionální reklamy, pro letošní rok také nově zastřešuje národní prodej rozhlasové reklamy na stanicích Radio UnitedImpuls nebo exkluzivní spolupráci se společností Seznam. Při prodeji televizní reklamy Media Club zastupuje kromě stanic Primy i TV Barrandov a stanice Óčka vydavatelství Mafra.

Podle serveru Mediaguru.cz má být novým ředitelem Media Clubu Ladislav Daniška, který mj. pracoval ve společnosti Kostelecké uzeniny koncernu Agrofert jako obchodní ředitel. Na trhu se delší dobu spekuluje o zájmu Andreje Babiše, který Agrofert vlastní, o televizi Prima. Pod Agrofert již spadá vydavatelství Mafra a Rádio Impuls, se kterými Media Club Primy spolupracuje.


Media Club bude mít nového ředitele. Petr Jelínek se přesouvá do nově vytvořené pozice head of new media sale.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia