Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ipsos předběhl Nielsen

Agentura Ipsos předběhla v žebříčku výzkumných agentur podle obratu v loňském roce agenturu Nielsen, která první místo tohoto žebříčku obsadila v roce 2013. Obrat Ipsosu zařadilo Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění (SIMAR) do kolonky 340-360 mil. korun, obrat Nielsenu pak do rozpětí 320-340 mil. korun. Oproti loňskému roku si polepšila i agentura Millward Brown, která nyní obsazuje třetí příčku s 280-300 mil. korun (vloni byla čtvrtá). Celkový obrat za výzkum odhaduje SIMAR za loňský rok ve výši 2373 mil. korun. Jediným zaznamenatelným pohybem je údajně pokles zájmu o kvalitativní výzkum a pokračující rozvoj on-line metod.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)