Internetová reklama má letos růst o 13 %

Internetová reklama by podle Kateřiny Hrubešové, výkonné ředitelky Sdružení pro internetový rozvoj, měla v letošním roce růst o 13 % a dosáhnout 16,5 miliardy. Její odhad meziročního nárůstu investic vychází z predikcí prodejců internetové reklamy na trhu. Za pozornost stojí fakt, že SPIR bude v letošním roce řešit diskutovanou metodiku v inzertních výkonech, respektive ceníkové (gross) ceny a reálné (net net) ceny, např. u výkonu obsahových sítí a RTB. „Problém potkávání grossových a net netových cen nemáme jenom my, ale celá Evropa nebo celý svět,“ uvedla Hrubešová. SPIR proto uvítá návrhy řešení v otevřené diskusi.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba