Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Internetová reklama má letos růst o 13 %

Internetová reklama by podle Kateřiny Hrubešové, výkonné ředitelky Sdružení pro internetový rozvoj, měla v letošním roce růst o 13 % a dosáhnout 16,5 miliardy. Její odhad meziročního nárůstu investic vychází z predikcí prodejců internetové reklamy na trhu. Za pozornost stojí fakt, že SPIR bude v letošním roce řešit diskutovanou metodiku v inzertních výkonech, respektive ceníkové (gross) ceny a reálné (net net) ceny, např. u výkonu obsahových sítí a RTB. „Problém potkávání grossových a net netových cen nemáme jenom my, ale celá Evropa nebo celý svět,“ uvedla Hrubešová. SPIR proto uvítá návrhy řešení v otevřené diskusi.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)