Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

InterContinental spouští světovou kampaň

Hotelová skupina InterContinental Hotels Group spustila marketingový program na podporu své značky InterContinental Secrets of the City. Kampaň, která má představit „kolekci exkluzivních zážitků pro zasvěcené“, bude vedena prostřednictvím tisku, on-line kanálů, hotelových marketingových kanálů i sociálních médií v Evropě i v USA. Zahájena bude v Londýně, Paříži a Tel Avivu prostřednictvím krátkého filmu režiséra Marca Gentileho, jehož cílem je „zachytit podstatu nabízeného luxusního zážitku hosta a nahlédnout do světa exkluzivních zážitků“. Ve filmu jsou použity scény z londýnské čtvrti Mayfair a jejího okolí, které je prezentováno jako centrum britské zakázkové výroby. Společnost InterContinental Hotels & Resorts vlastní v Evropě 29 hotelů a další čtyři se chystá otevřít. Globálně provozuje 178 hotelů ve více než 60 zemích.

null

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)