IFPI: Hudba konečně roste

Hudební průmysl v ČR zastavil po letech svůj propad, když se jeho celkový obrat za rok 2014 meziročně zvýšil o sedm procent. Ve své každoroční zprávě to oznámila Národní federace hudebního průmyslu (IFPI). Digitální prodeje oproti roku 2013 narostly o 46 %. Jejich podíl přitom loni tvořil 36 % z celkových prodejů, zatímco v předchozím roce to bylo pouze 22 %. Firmy sdružené v IFPI z prodeje fyzických a digitálních nosičů utržily 283 milionů korun. Poprvé za období, kdy česká IFPI sestavuje statistické přehledy, došlo k tomu, že nahrávky zahraničních interpretů se prodávaly lépe než nahrávky domácí. Nejsilnější pozici na trhu má vydavatelství Universal Music s 33,2 %, za ním následují Warner Music (22,2 %) a třetí je Supraphon s podílem 16,3 %.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)