Hornbach propaguje kalhoty

Hobby řetězec Hornbach uvádí v Česku další ze svých provokativních reklam z tvůrčí dílny německé agentury Heimat, tentokrát na pracovní oblečení. Kampaň nese název „Jarní kolekce Hornbach“. Její jádro tvoří spot vyprávějící o rodinném rozvratu, k němuž dojde poté, co žena muži vyhodí jeho pracovní kalhoty. Spot režíroval Carl Erik Rinsch v produkci Trigger Happy Productions. Kampaň v Česku běží od v TV Nova, Prima Cool a v České televizi. Poběží i v Německu, na Slovensku, v Rakousku, Nizozemsku, ve Švýcarsku, Švédsku a v Lucembursku. Spot doprovází tisková, on-line a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC