Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hlas lidu

Rozčílil jsem se nedávno na T-Mobile. Při stěhování jsem totiž nedopatřením neuhradil jednu měsíční platbu za ADSL, a hned mi přišel do schránky dopis od vymahačské firmy, která mi hrozila exekucí a soudem. Napsal jsem to celé na svůj FB spolu s domnívám se oprávněným dotazem, zda vážně po deseti letech nestojím T-Mobilu ani za to, aby mi třeba zavolali nebo napsali sami a neposílali na mě kvůli dluhu 524 Kč exekutory. Na můj post okamžitě zareagovaly desítky lidí, kteří dávali k dobru svoje děsivé historky, takže se to celé vzápětí zvrhlo v nadšené proklínání všech telefonních operátorů. Druhý den se mi ozval do zprávy i člověk z T-Mobilu, který celou věc obratem ruky vyřešil. Napadlo mě, jak jednoduché je dnes zkazit firmě pověst. Stačilo by zaplatit si pár lidí, kteří začnou na sociálních sítích sdílet své špatné zkušenosti. Sebelepší kampaň může zmařit pár placených reptalů. Pokud budou křičet dostatečně hlasitě.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)