Rozčílil jsem se nedávno na T-Mobile. Při stěhování jsem totiž nedopatřením neuhradil jednu měsíční platbu za ADSL, a hned mi přišel do schránky dopis od vymahačské firmy, která mi hrozila exekucí a soudem. Napsal jsem to celé na svůj FB spolu s domnívám se oprávněným dotazem, zda vážně po deseti letech nestojím T-Mobilu ani za to, aby mi třeba zavolali nebo napsali sami a neposílali na mě kvůli dluhu 524 Kč exekutory. Na můj post okamžitě zareagovaly desítky lidí, kteří dávali k dobru svoje děsivé historky, takže se to celé vzápětí zvrhlo v nadšené proklínání všech telefonních operátorů. Druhý den se mi ozval do zprávy i člověk z T-Mobilu, který celou věc obratem ruky vyřešil. Napadlo mě, jak jednoduché je dnes zkazit firmě pověst. Stačilo by zaplatit si pár lidí, kteří začnou na sociálních sítích sdílet své špatné zkušenosti. Sebelepší kampaň může zmařit pár placených reptalů. Pokud budou křičet dostatečně hlasitě.
Jakub Horák, producent