Hlas lidu

Rozčílil jsem se nedávno na T-Mobile. Při stěhování jsem totiž nedopatřením neuhradil jednu měsíční platbu za ADSL, a hned mi přišel do schránky dopis od vymahačské firmy, která mi hrozila exekucí a soudem. Napsal jsem to celé na svůj FB spolu s domnívám se oprávněným dotazem, zda vážně po deseti letech nestojím T-Mobilu ani za to, aby mi třeba zavolali nebo napsali sami a neposílali na mě kvůli dluhu 524 Kč exekutory. Na můj post okamžitě zareagovaly desítky lidí, kteří dávali k dobru svoje děsivé historky, takže se to celé vzápětí zvrhlo v nadšené proklínání všech telefonních operátorů. Druhý den se mi ozval do zprávy i člověk z T-Mobilu, který celou věc obratem ruky vyřešil. Napadlo mě, jak jednoduché je dnes zkazit firmě pověst. Stačilo by zaplatit si pár lidí, kteří začnou na sociálních sítích sdílet své špatné zkušenosti. Sebelepší kampaň může zmařit pár placených reptalů. Pokud budou křičet dostatečně hlasitě.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová