Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hervis digitalizuje prodejny

Řetězec Hervis Sports otevírá nové digitalizované obchody, které jsou menší než ty klasické, zákazník si v nich však může prostřednictvím tabletu vybrat zboží úplně stejně jako v klasických prodejnách. Následně si jej nechá dovézt a pak si ho může přijít do prodejny vyzkoušet a případně vrátit. S novým typem „express“ prodejen, které mají ušetřit čas při nakupování, se mohou lidé setkat na hlavním nádraží v Praze, v Brně, Zlíně nebo Karlových Varech. „Zatím nový systém digitálních prodejen pouze testujeme, ale výsledky jsou již nyní velmi pozitivní,“ říká Natálie Marčenková, marketingová ředitelka řetězce.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)