Hervis digitalizuje prodejny

Řetězec Hervis Sports otevírá nové digitalizované obchody, které jsou menší než ty klasické, zákazník si v nich však může prostřednictvím tabletu vybrat zboží úplně stejně jako v klasických prodejnách. Následně si jej nechá dovézt a pak si ho může přijít do prodejny vyzkoušet a případně vrátit. S novým typem „express“ prodejen, které mají ušetřit čas při nakupování, se mohou lidé setkat na hlavním nádraží v Praze, v Brně, Zlíně nebo Karlových Varech. „Zatím nový systém digitálních prodejen pouze testujeme, ale výsledky jsou již nyní velmi pozitivní,“ říká Natálie Marčenková, marketingová ředitelka řetězce.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist