Obchodní řetězec Globus, který v Česku provozuje 15 hypermarketů, se opět zaměřuje na komunikaci kvality svých výrobků. Chce spotřebitele přesvědčit, že se jim vyplatí si do Globusu zajet nakoupit. Nová kampaň je postavená na důkazech, jimiž chce řetězec opět zdůraznit například to, že prodává kvalitní maso a pečivo, jež na rozdíl od většiny konkurenčních řetězců nerozpéká, ale peče v každém hypermarketu čerstvé.
Kampaň, již připravila agentura Klan, tak konzistentně navazuje na dlouhodobou komunikaci řetězce „Tady je svět ještě v pořádku“ představenou v roce 2008. „Touto kampaní chceme zákazníky přesvědčit o výjimečnosti na maloobchodním trhu. Každý dnes mluví o poctivosti, kvalitě a nadstandardních službách, ale realita v obchodech jednotlivých řetězců je tomu mnohdy velmi vzdálená a zákazník se již mnohokrát zklamal,“ říká Eva Dolejší, vedoucí marketingového oddělení Globusu. Kampaň začíná tento týden a s Globusem by se měla pojit delší dobu.
Vidět bude především v in-storu, OOH a on-linu, na němž Globus spolupracuje s agenturou 2Fresh. Do televizní reklamy zatím řetězec nechce investovat – tím, že nepokrývá všechny regiony, se mu taková investice nejeví jako efektivní. V oblasti nákupu mediálního prostoru spolupracuje s agenturami ZenithOptimedia, Adexpres a City Media. V loňském roce činily výdaje Globusu do médií v ceníkových cenách podle Admosphere necelých 30 milionů korun.
Nová komunikace řetězce vznikla pod vedením Bronislava Matyška, dlouholetého šéfa marketingu ve společnosti PepsiCo, který přišel do Globusu v srpnu 2013. Nejdéle, a to 11 let, stál v čele marketingu řetězce Boris Malý, díky kterému se Globus stal v anketě Top Retailer několikrát obchodem nejlépe hodnoceným zákazníky.
Nová kampaň Globusu je opět zaměřená na kvalitu.