Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Figaro vyzývá ženy k radosti

Společnost Mo`ndeléz ČR opět spustila kampaň propojenou s genderovou tematikou. Nositelem soutěžního webu 365radosti.cz je značka čokolád Figaro. Kampaň reflektuje spokojenost žen v ČR, o které si nechala Mo`ndeléz agenturou NMS Market Research zpracovat výzkum. Z něj vychází, že ženy střídají nespočet životních rolí a v konečném důsledku jsou nespokojené. 365radosti.cz se 25. 3. překlopí na spokojenajsidokonala.cz, jehož hlavní tváří bude i herečka Míša Kuklová. Součástí kampaně bude i virální video. PR část kampaně zajišťuje PR.Konektor, kreativní část pak agentura Outbreak.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)