Figaro vyzývá ženy k radosti

Společnost Mo`ndeléz ČR opět spustila kampaň propojenou s genderovou tematikou. Nositelem soutěžního webu 365radosti.cz je značka čokolád Figaro. Kampaň reflektuje spokojenost žen v ČR, o které si nechala Mo`ndeléz agenturou NMS Market Research zpracovat výzkum. Z něj vychází, že ženy střídají nespočet životních rolí a v konečném důsledku jsou nespokojené. 365radosti.cz se 25. 3. překlopí na spokojenajsidokonala.cz, jehož hlavní tváří bude i herečka Míša Kuklová. Součástí kampaně bude i virální video. PR část kampaně zajišťuje PR.Konektor, kreativní část pak agentura Outbreak.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard