Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Display zatím stagnuje

V letošním únoru využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun. V meziročním srovnání jde zhruba o stejnou částku jako loni. Největším zadavatelem do display reklamy zůstává společnost Czc.cz, ta podle posledních dat AdMonitoringu (který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch využila on-line prostor v hodnotě více než 22 milionů korun, druhá byla Alza.cz s inzercí zhruba 15 milionů. Na třetím místě pak Vodafone který proinzeroval cca 12 milionů korun.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)