Display zatím stagnuje

V letošním únoru využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun. V meziročním srovnání jde zhruba o stejnou částku jako loni. Největším zadavatelem do display reklamy zůstává společnost Czc.cz, ta podle posledních dat AdMonitoringu (který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch využila on-line prostor v hodnotě více než 22 milionů korun, druhá byla Alza.cz s inzercí zhruba 15 milionů. Na třetím místě pak Vodafone který proinzeroval cca 12 milionů korun.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist