Ve středu 1. dubna odstartuje ČSOB kampaň na podporu spotřebitelských půjček. Hlavním benefitem je nulový úrok ve druhé polovině splácení, který má být podpořený snížením úrokových sazeb. V kampani, jejímž cílem je ukázat ČSOB jako zavedeného poskytovatele půjček, si mají zahrát skuteční klienti banky. „Naší snahou bylo vytvořit hřejivý příběh, který bude vynikat svojí nelíčeností a opravdovými emocemi. Nesnažíme se prodat sedačku nebo zahradní nábytek, ale emoci – radost, které jsme kradmo přítomni s kamerou,“ říká o TV spotu Renata Němcová Pixová, marketingová ředitelka ČSOB, podle níž se má jednat o kombinaci nezávislého filmu, videoklipu a home videa. Za kreativu na něm pracovala agentura Creative Brand, za režii Jan Švejkar a produkci Savage. Kampaň poběží také v OOH a na internetu.