Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Coca-Cola mění strategii subbrandů

Americký koncern Coca-Cola vedl až dosud reklamní kampaně a veškerou komunikaci svých subbrandů, např. pro nejnovější Coca-Cola Life, odděleně. Od tohoto principu se však nyní na evropských trzích odklání. Pilotním trhem pro novou strategii je Velká Británie, následovat budou Irsko, Francie, Belgie, Nizozemsko, Skandinávie a Španělsko. V rámci nového konceptu „One brand“ vystoupí v jarní kampani Diet Coke, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero společně, jednotící sladěné podoby se dočká i design lahví Coca-Coly. V současnosti běží ve 130 zemích kampaň ke 100. narozeninám Coca-Coly oslavující klasický design lahví tohoto nápoje. Čtrnáct variant videí pro televizi i on-line vznikalo v agenturách Ogilvy & Mather, Paris, Wieden + Kennedy, Portland, Sid Lee, Canada, a McCann, Madrid.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)