Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Co zajímá muže a ženy kromě zábavy

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Mindreader mimo jiné zjišťuje i to, jaký typ obsahu je pro nás nejzajímavější bez ohledu na platformu, skrze kterou jej konzumujeme. Respondenti se na škále „vůbec mě to nezajímá“ až po „velmi mě to zajímá“ vyjadřují k přibližně třiceti typům obsahu. Bez ohledu na to, zda jej konzumují prostřednictvím televize, tisku, internetu nebo jiného mediatypu. Tentokrát jsme se tedy podívali na deset témat, která nejvíce zajímají muže (odpověděli „zajímá mě to“ nebo „velmi mě to zajímá“) a ženy. Ačkoliv se u obou pohlaví na prvním místě objevuje zábava, na dalších příčkách již můžeme pozorovat celkem očekávané rozdíly. Například u mužů je hned na druhém místě věda a technika, která se u žen do první desítky vůbec nedostala. Podobnou roli hraje u žen téma vaření a jídlo. Muži se také více zajímají o finance a i další, spíše technickou záležitost, počítače a hry. Ženy naopak více vyhledávají obsah spojený s nakupováním, módou či vzhledem.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)