Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Mindreader mimo jiné zjišťuje i to, jaký typ obsahu je pro nás nejzajímavější bez ohledu na platformu, skrze kterou jej konzumujeme. Respondenti se na škále „vůbec mě to nezajímá“ až po „velmi mě to zajímá“ vyjadřují k přibližně třiceti typům obsahu. Bez ohledu na to, zda jej konzumují prostřednictvím televize, tisku, internetu nebo jiného mediatypu. Tentokrát jsme se tedy podívali na deset témat, která nejvíce zajímají muže (odpověděli „zajímá mě to“ nebo „velmi mě to zajímá“) a ženy. Ačkoliv se u obou pohlaví na prvním místě objevuje zábava, na dalších příčkách již můžeme pozorovat celkem očekávané rozdíly. Například u mužů je hned na druhém místě věda a technika, která se u žen do první desítky vůbec nedostala. Podobnou roli hraje u žen téma vaření a jídlo. Muži se také více zajímají o finance a i další, spíše technickou záležitost, počítače a hry. Ženy naopak více vyhledávají obsah spojený s nakupováním, módou či vzhledem.