Big Shock! půjde do televize, vybral si Carat

Společnost Al-Namura vypsala na začátku letošního roku výběrové řízení na mediální agenturu pro svou značku energetických nápojů Big Shock!. Po důrazu na komunikaci na sociálních sítích se značka rozhodla o rozšíření komunikace také prostřednictvím ATL médií, zejména televize. Ve výběrovém řízení zvítězila mediální agentura Carat ze skupiny Dentsu Aegis Network, kterou klient pověřil plánováním a nákupem ATL médií. Součástí zaváděcí imageové kampaně bude nový reklamní spot, který připravila agentura Comtech. „Po velmi pečlivém posouzení všech nabídek jsme se rozhodli zvolit agenturu Carat. Přesvědčila nás zejména svým pochopením značky a cílové skupiny, ale i velmi poutavou formou prezentace, říká k výsledku tendru Bohumil Staněk, marketingový ředitel značky Big Shock!. Pavla Hajnová, account director agentury Carat, k tomu dodává: „Práce pro nového klienta je pro nás velkou výzvou, protože segment energetických nápojů je jedním z nejvíce konkurenčních“. Silnou pozici v tomto segmentu zaujímá energy drink Red Bull, významný podíl mají i nápoje Semtex, MonsterKamikaze.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard