Aukro oslovuje e-shopy s Marco BBN

Získání nových zákazníků z řad majitelů e-shopů v segmentu Dům a zahrada a posilování komunikace s B2B zákazníky. Takové jsou hlavní cíle directmailové kampaně obchodního portálu Aukro.cz. Portál kampaň realizoval společně s brněnskou komunikační agenturou Marco BBN, kterou si vybral ve výběrovém řízení. „Zadavatele kampaně nejvíc oslovil náš nápad direct mailu se sluchátky jako jedním z možných komunikačních prostředků mezi e-shopem a jeho zákazníky,“ představuje vítězné řešení Pavel Marek, výkonný ředitel agentury.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia