Art Directors Club přichystal pro letošní ročník své soutěže ADC Creative Awards novou trofej. Pořadatelé soutěže během její víc než 20leté historie spolupracovali se známými studii Olgoj Chorchoj a Belda Factory, pro letošek se však rozhodli oslovit mladé návrháře. Nejvíc zaujal návrh produktového designéra Daniela Gonzáleze, který se nechal inspirovat stávajícím logem ADC a k výrobě busty brýlatého kreativce použil ve slévárně Stará Huť u Dobříše šedou litinu. Novou cenu se sklíčky brýlí v barvě odpovídající stupni ocenění získají nejlepší práce v celkem 11 kategoriích. Odborná porota o vítězích rozhodne na svém zasedání 16. až 18. března, shortlisty budou zveřejňovány průběžně vždy večer na stránkách ADC. Celkově budou porotci vybírat z 246 prací od 48 agentur a zadavatelů. Ocenění získá i vítěz kategorie Young Creative, do které bylo letos přihlášeno téměř osm desítek prací. A vůbec poprvé bude na akci vyhlášen i vítěz ankety Zlatá koule, kterou od roku 2011 pořádá sekce digitálních agentur při AKA a která oceňuje klienty, kteří se nebojí neobvyklých řešení. Vyhlášení ADC Creative Awards 2015 proběhne 19. března v music baru La Loca.