Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADC nachystal pro Awards novou cenu

Art Directors Club přichystal pro letošní ročník své soutěže ADC Creative Awards novou trofej. Pořadatelé soutěže během její víc než 20leté historie spolupracovali se známými studii Olgoj Chorchoj a Belda Factory, pro letošek se však rozhodli oslovit mladé návrháře. Nejvíc zaujal návrh produktového designéra Daniela Gonzáleze, který se nechal inspirovat stávajícím logem ADC a k výrobě busty brýlatého kreativce použil ve slévárně Stará Huť u Dobříše šedou litinu. Novou cenu se sklíčky brýlí v barvě odpovídající stupni ocenění získají nejlepší práce v celkem 11 kategoriích. Odborná porota o vítězích rozhodne na svém zasedání 16. až 18. března, shortlisty budou zveřejňovány průběžně vždy večer na stránkách ADC. Celkově budou porotci vybírat z 246 prací od 48 agentur a zadavatelů. Ocenění získá i vítěz kategorie Young Creative, do které bylo letos přihlášeno téměř osm desítek prací. A vůbec poprvé bude na akci vyhlášen i vítěz ankety Zlatá koule, kterou od roku 2011 pořádá sekce digitálních agentur při AKA a která oceňuje klienty, kteří se nebojí neobvyklých řešení. Vyhlášení ADC Creative Awards 2015 proběhne 19. března v music baru La Loca.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)