ADC nachystal pro Awards novou cenu

Art Directors Club přichystal pro letošní ročník své soutěže ADC Creative Awards novou trofej. Pořadatelé soutěže během její víc než 20leté historie spolupracovali se známými studii Olgoj Chorchoj a Belda Factory, pro letošek se však rozhodli oslovit mladé návrháře. Nejvíc zaujal návrh produktového designéra Daniela Gonzáleze, který se nechal inspirovat stávajícím logem ADC a k výrobě busty brýlatého kreativce použil ve slévárně Stará Huť u Dobříše šedou litinu. Novou cenu se sklíčky brýlí v barvě odpovídající stupni ocenění získají nejlepší práce v celkem 11 kategoriích. Odborná porota o vítězích rozhodne na svém zasedání 16. až 18. března, shortlisty budou zveřejňovány průběžně vždy večer na stránkách ADC. Celkově budou porotci vybírat z 246 prací od 48 agentur a zadavatelů. Ocenění získá i vítěz kategorie Young Creative, do které bylo letos přihlášeno téměř osm desítek prací. A vůbec poprvé bude na akci vyhlášen i vítěz ankety Zlatá koule, kterou od roku 2011 pořádá sekce digitálních agentur při AKA a která oceňuje klienty, kteří se nebojí neobvyklých řešení. Vyhlášení ADC Creative Awards 2015 proběhne 19. března v music baru La Loca.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia