Skupina mediálních agentur Dentsu Aegis Network přistoupila k významným personálním změnám. Na konci loňského roku odešel ředitel mediální agentury Vizeum Šimon Leitner, který od února nastoupil jako ředitel přímého prodeje do společnosti BigMedia. Ve vedení agentury Vizeum jej nahradil Filip Dragoun, který zde zastával místo account directora.
V lednu pak skončil ve vedení agentury Carat její dlouholetý šéf Daniel Tvrz, který mediální agenturu řídil od roku 2003. Do skupiny Dentsu Aegis se zároveň k prvnímu únoru vrátil Ondřej Zahořík, který agenturu Carat povede, jeho pravomoci však budou širší. Zahořík řídil na přelomu let 2011 a 2012 sesterskou agenturu Vizeum, předtím byl v čele mediální agentury PHD z konkurenční skupiny Omnicom Media Group.
Dentsu uvede novou značku
M&M informace potvrdil generální ředitel Dentsu Aegis Network pro ČR a Slovensko Petr Chajda. Zároveň uvedl, že do mediální skupiny v únoru nastoupila jako new business director Eva Jandlová, jejímž úkolem bude také v letošním roce launchovat na českém trhu globální značku sítě Dentsu Aegis Network Sport & Entertainment. Jandlová přišla do mediální skupiny z obchodního oddělení televize Nova. V květnu loňského roku Dentsu Aegis změnila i šéfa digitální agentury Isobar, kdy Michala Fejka vystřídal Aleš Klika.
Výměna šéfa proběhla na začátku února i v mediální agentuře OMD skupiny Omnicom. Z jejího vedení odešel za vlastními projekty Jan Řehák a nahradil jej Marcel Náhlovský, dlouholetý client service director agentury. K významné personální změně došlo i v agentuře Starcom MediaVest Group, odkud odešel Miroslav Machek a na pozici investment director jej nahrazuje Radim Malina. V lednu pak téměř po dvaceti letech opustil mediální skupinu GroupM šéf tištěných médií Tomáš Renč, jeho agendu přebrali obchodní ředitel David Menšík a Roman Vosáhlo.
Do skupiny Dentsu Aegis Network kromě Ondřeje Zahoříka nastoupila i Eva Jandlová, která bude mít na starosti launch nové značky sítě.