Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Žebříček displeje vede CZC.cz

Třemi největšími zadavateli byli v lednu letošního roku internetoví obchodníci. Na prvním místě byl server Czc.cz, který v lednu využil reklamní prostor v hodnotě 13,3 milionu korun (jde o ceníkové ceny). Druhá skončila Alza.cz, jež je také tradičním velkým zadavatelem internetové reklamy s reklamním prostorem v hodnotě 11,6 milionu korun a třetí místo obsadil Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 10,3 milionu korun. O něco méně investovala společnost Naspers OCS ČRPorsche ČR. Inzertně nejsilnějším produktovým segmentem byl široký sortiment (kam šlo bezmála 90 milionů v ceníkových cenách), následovaný motorovými vozidly a jejich motory (33 mil.) a peněžním zprostředkováním (31 mil.). Data vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)