V Singapuru cílí vysoko

Adweek

V jihoasijském Singapuru přichází na trh tištěný titul Barcode. Půjde o měsíčník a přijde s ním vydavatel luxusních lifestylových titulů Indochine Media Ventures. Časopis se zaměří na tipy na zábavu, módu a lifestyle obecně. Tento měsíc jde o druhý titul cílící na movité. Na tento trh totiž přichází i časopis Billionaire (tištěná verze Billionaire.com) určený pro miliardáře. Jde také o měsíčník zaměřený na cestování, filantropii, kulturu, automobily a high-endový lifestyle obecně. Tištěný titul je odpovědí na citelnou poptávku ze strany inzerentů po tomto typu měsíčníku na rozvíjejícím se asijském trhu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk