Underline zkouší Karla Marxe

Nový start-up 4Video, který poskytuje videokonferenční služby na klíč, se rozhodl podpořit vznikající značku billboardovou kampaní. Připravila ji agentura Underline a hlavním motivem série jsou televize, ve kterých vystupují historické osobnosti doplněné odpovídajícími headliny. Hrdinové kampaně jsou Al Capone, Jurij Gagarin, Karl Marx, Marilyn Monroe a Freddie Mercury. Na billboardu s Karlem Marxem tak Marxe v televizi doplňuje pozadí s tapetou tvořenou srpy a kladivy. Kampaň je možné vidět především v Praze a okolí. Značku 4Video podporují společnosti CiscoAlef Nula.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)