Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soffa jde do papírové verze

Elektronický dvouměsíčník o designu a životním stylu Soffa vychází už nově i jako tištěný magazín. Na trhu rozhodně nejde o jediný nový titul z poslední doby, který začal vycházet jen elektronicky a posléze z finančních důvodů začal vycházet i na papíře. Tým titulu vytvořil pro prodej časopisu vlastní e-shop a prodávat ho chce i prostřednictvím vybraných knihkupectví a galerií v ČR a další stovce míst po světě. Tištěné vydání totiž bude zatím dostupné jen v anglickém jazyce. Tištěná verze vychází v nákladu tisíc kusů, cena jednoho vydání je na poměry českého tiskového trhu stanovena poměrně vysoko – 10,5 eura (tedy zhruba 280 Kč). Časopis má 160 stran. Založily ho v loňském roce bývalé zaměstnankyně vydavatelství Burda Media 2000 (dnes Burda Praha), během podzimu získaly nové inzerenty. Mezi zadavateli v prvním tištěném vydání jsou mimo jiné značky Gant, IKEA, Škoda Auto, Lavmi, Nomess, Bomma, Národní divadlo, DOX nebo Country Life. Podle šéfredaktorky Adély Kudrnové mají inzerenti zájem spíš o netradiční formy spolupráce než o standardní inzertní strany. „Nabízíme proto například sponzoring travel story, workshopů nebo kreativně nafocený obsah,“ uvedla.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Návrh bez názvu-130
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)