Soffa jde do papírové verze

Elektronický dvouměsíčník o designu a životním stylu Soffa vychází už nově i jako tištěný magazín. Na trhu rozhodně nejde o jediný nový titul z poslední doby, který začal vycházet jen elektronicky a posléze z finančních důvodů začal vycházet i na papíře. Tým titulu vytvořil pro prodej časopisu vlastní e-shop a prodávat ho chce i prostřednictvím vybraných knihkupectví a galerií v ČR a další stovce míst po světě. Tištěné vydání totiž bude zatím dostupné jen v anglickém jazyce. Tištěná verze vychází v nákladu tisíc kusů, cena jednoho vydání je na poměry českého tiskového trhu stanovena poměrně vysoko – 10,5 eura (tedy zhruba 280 Kč). Časopis má 160 stran. Založily ho v loňském roce bývalé zaměstnankyně vydavatelství Burda Media 2000 (dnes Burda Praha), během podzimu získaly nové inzerenty. Mezi zadavateli v prvním tištěném vydání jsou mimo jiné značky Gant, IKEA, Škoda Auto, Lavmi, Nomess, Bomma, Národní divadlo, DOX nebo Country Life. Podle šéfredaktorky Adély Kudrnové mají inzerenti zájem spíš o netradiční formy spolupráce než o standardní inzertní strany. „Nabízíme proto například sponzoring travel story, workshopů nebo kreativně nafocený obsah,“ uvedla.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist