„Signál rodičům“

Značka zubní pasty Signal pokračuje i v letošním roce s kampaní nazvanou Signál rodičům, která pomocí dětských představitelů připomíná, jak důležité je pro celou rodinu čištění zubů alespoň dvakrát denně. Spot připravila agentura Rust, o mediální nasazení se stará PHD. Kampaň podporuje on-line soutěž na Signalrodicum.cz, která hledá způsoby, jak mohou děti připomenout čištění zubů. Vítěz obdrží dárkový balíček Signal v hodnotě dvou tisíc korun.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia