Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sberbank spouští první letošní kampaň

Sberbank odstartovala svou první letošní marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu spořicího účtu Fér spoření a jeho hlavních výhod. Hlavními komunikačními kanály kampaně, která potrvá do začátku dubna, jsou televize a on-line. „Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, dále zviditelnit naši banku a zvýšit znalost značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ. Spoty uvidí diváci televizních stanic skupin Nova Group, Prima Group a Atmedia. Bannerová kampaň poběží na vybraných zpravodajských a finančních serverech. Návštěvníci jsou přímo směrováni do nového e-shopu banky, který umožňuje jednoduché založení spořicího účtu během několika minut bez nutnosti návštěvy pobočky. Hlavní vizuály budou samozřejmě použity i na všech pobočkách banky, ať již ve formě polepů výloh či dalších marketingových materiálů. Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculik.



Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)