Sberbank odstartovala svou první letošní marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu spořicího účtu Fér spoření a jeho hlavních výhod. Hlavními komunikačními kanály kampaně, která potrvá do začátku dubna, jsou televize a on-line. „Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, dále zviditelnit naši banku a zvýšit znalost značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ. Spoty uvidí diváci televizních stanic skupin Nova Group, Prima Group a Atmedia. Bannerová kampaň poběží na vybraných zpravodajských a finančních serverech. Návštěvníci jsou přímo směrováni do nového e-shopu banky, který umožňuje jednoduché založení spořicího účtu během několika minut bez nutnosti návštěvy pobočky. Hlavní vizuály budou samozřejmě použity i na všech pobočkách banky, ať již ve formě polepů výloh či dalších marketingových materiálů. Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculik.