Sberbank spouští první letošní kampaň

Sberbank odstartovala svou první letošní marketingovou kampaň, která se zaměřuje na podporu spořicího účtu Fér spoření a jeho hlavních výhod. Hlavními komunikačními kanály kampaně, která potrvá do začátku dubna, jsou televize a on-line. „Kampaň má za cíl podpořit růst počtu aktivních klientů banky, dále zviditelnit naši banku a zvýšit znalost značky Sberbank,“ uvedla Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace Sberbank CZ. Spoty uvidí diváci televizních stanic skupin Nova Group, Prima Group a Atmedia. Bannerová kampaň poběží na vybraných zpravodajských a finančních serverech. Návštěvníci jsou přímo směrováni do nového e-shopu banky, který umožňuje jednoduché založení spořicího účtu během několika minut bez nutnosti návštěvy pobočky. Hlavní vizuály budou samozřejmě použity i na všech pobočkách banky, ať již ve formě polepů výloh či dalších marketingových materiálů. Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Made by Vaculik.



Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist