Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reuters chce rozšířit cílovku

Nově uvedená aplikace Reuters TV je součástí nové strategie zpravodajské agentury Reuthers, jak rozšířit značku a získat širší publikum. Dan Colarusao, výkonný ředitel Reuters TV, pro asociaci WAN-IFRA uvedl, že není třeba se obávat konkurence podobných aplikací od CNN, CBS nebo al-Džazíry. Reuters TV cílí na mladší, ale zralé publikum, které hledá informace zpracované do větší hloubky.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)