Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pinterest vítězem roku 2014

Ze všech sociálních médií loni nejvíce rostl Pinterest. Počet jeho aktivních uživatelů se navýšil o 97 %, čímž se téměř zdvojnásobil. Uvádí tak studie GlobalWebIndex, která zkoumala počínání uživatelů v sítích celosvětově s výjimkou Číny. Na druhém místě skončil těsně Tumblr s 95% nárůstem aktivních uživatelů, třetí pozici pak obsadil Instagram se 47 %. Výrazné zvýšení uživatelské základny zaznamenal i LinkedIn s 38 %. YouTube uzavírá první pětici s pouhým 13% růstem aktivních uživatelů. Na Twitteru přibylo jen 5 % aktivních uživatelů. U Facebooku se projevují první náznaky toho, že přestává část lidí bavit – GlobalWebIndex referuje o poklesu počtu lidí, kteří ho aktivně používají, o celých 9 %.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)