Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ogilvy dala na charitu 6,5 milionu

Skupina Ogilvy věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 2,5 milionu korun a v médiích vyjednala prostor za více než čtyři miliony. Informoval o tom ředitel Ogilvy & Mather Ondřej Obluk s tím, že skupina „umožňuje nadacím věnovat větší objem finančních prostředků do vlastních projektů, a pomáhá jim tak naplňovat svá poslání“. Konkrétně jde o Nadaci Leontinka a Konto Bariéry.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)