Ogilvy dala na charitu 6,5 milionu

Skupina Ogilvy věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 2,5 milionu korun a v médiích vyjednala prostor za více než čtyři miliony. Informoval o tom ředitel Ogilvy & Mather Ondřej Obluk s tím, že skupina „umožňuje nadacím věnovat větší objem finančních prostředků do vlastních projektů, a pomáhá jim tak naplňovat svá poslání“. Konkrétně jde o Nadaci Leontinka a Konto Bariéry.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen