Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na internetu se více seznamují muži

Jednou z dotazovaných aktivit na internetu je návštěva on-line seznamovacích služeb. Z tohoto pohledu jsou Češi v rámci dotazovaných zemí spíše průměrní. V Česku navštěvuje tento typ webů alespoň jednou měsíčně 19?% on-line populace, což Čechy řadí přesně do poloviny žebříčku 44 dotazovaných zemí. Tomu jednoznačně vévodí výsledky respondentů z asijských zemí a především z Číny, kde se on-line seznamky zřejmě těší velké oblibě a alespoň jednou měsíčně je navštíví 70?% populace. Kuriozitou je naopak Japonsko, které ačkoliv je Číně geograficky blízko, žebříček návštěvnosti seznamek spolu s Německem a Rakouskem uzavírá. Nejaktivněji se seznamující evropskou zemí je potom Rusko na patnáctém místě. Obecně ale evropské země najdeme spíše na konci žebříčku se zhruba 14?% populace, která navštíví on-line seznamku alespoň jednou měsíčně. Z hlediska genderového rozložení se potom zdá, že na internetu mají o seznámení zájem spíše muži. V ČR jich na seznamku alespoň jednou měsíčně zavítá čtvrtina, zatímco mezi ženami jen asi 14 %.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)