Na internetu se více seznamují muži

Jednou z dotazovaných aktivit na internetu je návštěva on-line seznamovacích služeb. Z tohoto pohledu jsou Češi v rámci dotazovaných zemí spíše průměrní. V Česku navštěvuje tento typ webů alespoň jednou měsíčně 19?% on-line populace, což Čechy řadí přesně do poloviny žebříčku 44 dotazovaných zemí. Tomu jednoznačně vévodí výsledky respondentů z asijských zemí a především z Číny, kde se on-line seznamky zřejmě těší velké oblibě a alespoň jednou měsíčně je navštíví 70?% populace. Kuriozitou je naopak Japonsko, které ačkoliv je Číně geograficky blízko, žebříček návštěvnosti seznamek spolu s Německem a Rakouskem uzavírá. Nejaktivněji se seznamující evropskou zemí je potom Rusko na patnáctém místě. Obecně ale evropské země najdeme spíše na konci žebříčku se zhruba 14?% populace, která navštíví on-line seznamku alespoň jednou měsíčně. Z hlediska genderového rozložení se potom zdá, že na internetu mají o seznámení zájem spíše muži. V ČR jich na seznamku alespoň jednou měsíčně zavítá čtvrtina, zatímco mezi ženami jen asi 14 %.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia