Zásadní restrukturalizaci chystá v březnu 2015 podle svého prohlášení česká internetová agentura H1.cz. Její nový výkonný ředitel Filip Kahoun (na snímku) obmění s podporou vlastnické skupiny GroupM management i strukturu agentury. Cílem je zefektivnit fungování firmy. Dva specialisté agenturu opustili. „Když jsem nastupoval do H1, dal jsem si závazek, že nebudu první půlrok dělat žádné radikální změny, abych firmu nejdříve pochopil. Myslím, že fáze pozorování je za mnou a je načase udělat změny. Mou střednědobou vizí je udělat ze současných pěti oddělení jednu firmu, a to jak na úrovni týmu, tak na úrovni produktů. Se změnou bylo třeba začít od hlavy a postavit malý, kompaktní tým manažerů,“ tvrdí Filip Kahoun. Místo dvanácti členů topmanagementu jich tak bude jen pět a počet oddělení se sníží na čtyři. Radku Hartmanovou vystřídá ve vedení accountského týmu Veronika Rojkovičová. Radka Hartmanová a Roman Appeltauer na konci ledna z agentury odešli. Oddělení výkonnostní reklamy převzal už na začátku roku 2015 Michal Ročeň. V čele nově spojených oddělení SEO a UX stane Vojtěch Mikula. Marketingový tým dál vede Pavlína Louženská, která má nově řídit i dosud chybějící nabídku kreativních služeb (viz str. 26). Změny schválil i lokální CEO GroupM Jiří Svoboda