Výrobce motocyklů Harley-Davidson se pravděpodobně inspiroval veleúspěšnou kampaní na podporu turistického ruchu v Austrálii a „hledá vášnivého motorkáře, který během dvou letních měsíců uskuteční jízdu napříč Evropou“. „Jedná se doslova o práci snů. Vybraný kandidát dostane k dispozici nový harley Street Glide, k tomu kapesné ve výši 25 tisíc eur a úhra- du cestovních výdajů. Jediným jeho úkolem bude dokumentovat cestu, sdílet svoje postřehy prostřednictvím sociálních sítí a potkávat se s dalšími motorkáři,“ vysvětluje Martin Heřmanský, manažer firmy pro střední a východní Evropu. Zájemci o „práci“ u Harley-Davidson se mohou do 20. března hlásit na jeho globálním webu. Projekt připomíná silně medializovanou iniciativu The Best Job in the World z roku 2009, kdy Austrálie propagovala turismus v oblasti Velkého korálové- ho útesu pomocí globálního výběrového řízení na půlroční pozici hlídače ostrova Hamilton.