Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Emirates láká zákazníky k letu i prostřednictvím LCD

Státní letecká společnost Spojených arabských emirátů Emirates se rozhodla pro inovativní outdoorovou kampaň sítě společnosti JCDecaux. „Klient využil k podpoře kampaně celopolep zastávky s instalovanou LCD obrazovkou v Praze na stanici tramvaje I. P. Pavlova,“ uvedla marketingová manažerka Jana Lysáčková. Emirates chtějí prostřednictvím kampaně zákazníky nalákat na nové zážitky v Dubaji.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu