Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Diskontům se v UK daří

Marketing magazine

Evropanům se zalíbily diskonty, které postupně zvyšují na trhu s potravinami svůj podíl. V Británii už tak například dvojice diskontních řetězců Aldi a Lidl zvýšila svůj společný tržní podíl na 10 % a stává se i významným reklamním zadavatelem. Aldi utratil za reklamu v lednu letošního roku 4,5 mil. liber, a dostal se tak v reklamních výdajích mezi potravinovými řetězci hned na druhé místo po Sainsbury’s (4,6 mil. liber). Zatímco kdysi komunikovaly diskonty jako hlavní výhodu cenu, teď se zaměřují spíš na vyzdvihování kvality svých výrobků.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)