Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

České dráhy bez Médey, nakupovat chtějí in-house

Představenstvo Českých drah se rozhodlo neprodloužit smlouvu s mediální agenturou Médea, která vyprší koncem března. S Médeou spolupracovaly ČD přesně čtyři roky. Agenturní model vymění dráhy za dvoučlenný interní tým, jehož členy aktuálně poptávají. Jeden z hledaných odborníků na nákup médií dostane na starost tradiční média, jako je print nebo outdoor, a druhý by měl být specialistou na internetová média. S jejich nástupem se počítá od začátku dubna.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)