České dráhy bez Médey, nakupovat chtějí in-house

Představenstvo Českých drah se rozhodlo neprodloužit smlouvu s mediální agenturou Médea, která vyprší koncem března. S Médeou spolupracovaly ČD přesně čtyři roky. Agenturní model vymění dráhy za dvoučlenný interní tým, jehož členy aktuálně poptávají. Jeden z hledaných odborníků na nákup médií dostane na starost tradiční média, jako je print nebo outdoor, a druhý by měl být specialistou na internetová média. S jejich nástupem se počítá od začátku dubna.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist