Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

BUS TV navyšuje počet LCD obrazovek

Společnost BUS TV provozující obrazovky v městské hromadné dopravě v letošním roce navýšila počet LCD obrazovek ve Zlíně na 40 a v Plzni na 97. Síť BUS TV má nyní celkem 756 LCD obrazovek v 519 autobusech, trolejbusech a tramvajích v MHD. „Nyní vysíláme v 8 krajských a 14 okresních městech a tento počet brzy ještě navýšíme,“ uvedl Richard Prajsler, managing director BUS TV. Obrazovky o rozměrech 21″ a 23″, formátu 16 : 9, jsou podle Prajslera instalovány pod stropem, kde je nejlepší viditelnost. „V kloubových trolejbusech a tramvajích jsou většinou 2 až 4 LCD obrazovky ve vozidle. Výhodou je kombinace vysílání s dopravními informacemi o trase a zastávkách. I to zvyšuje sledovanost ve městech, kde je tato technologie využita. Například v Brně, Olomouci, Zlíně, Plzni a dalších,“ sdělil Prajsler. BUS TV aktuálně také připravuje zapojení do monitoringu reklamy společností Admosphere.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)