Nový zpravodajský magazín na trhu. A v tištěné podobě. To je radostná zpráva pro každého, kdo je přesvědčen, že profesionální, týmově realizovaná média pod bedlivým editorským dohledem zde stále mají nejen své místo, ale i budoucnost. A to, i když nový titul jde přímo proti některému z vašeho vydavatelství. Ale i proto by snad měla pořád platit nějaká ta základní pravidla. Třeba že obálka prodává. Bude prodávat tahle? Nám tedy ne. Co na to říkají naši odborníci?
Zajímavé. Ale může to působit i negativně. Ovšem dosavadní pravidla se dnes skutečně mění. Takže uvidíme.
Dalibor Balšínek, šéfredaktor, Echo24.cz
Léta mám zásadu, že nemluvím o jiných médiích, než ve kterém pracuji. Kolegům z Businessweeku držím palce, ať se jim podaří na trhu prosadit.
Robert Čásenský, šéfredaktor, Reportér Magazín