Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2015: Prodává ještě obálka? A bude prodávat tahle?

Nový zpravodajský magazín na trhu. A v tištěné podobě. To je radostná zpráva pro každého, kdo je přesvědčen, že profesionální, týmově realizovaná média pod bedlivým editorským dohledem zde stále mají nejen své místo, ale i budoucnost. A to, i když nový titul jde přímo proti některému z vašeho vydavatelství. Ale i proto by snad měla pořád platit nějaká ta základní pravidla. Třeba že obálka prodává. Bude prodávat tahle? Nám tedy ne. Co na to říkají naši odborníci?

 

Zajímavé. Ale může to působit i negativně. Ovšem dosavadní pravidla se dnes skutečně mění. Takže uvidíme.

null

Dalibor Balšínek, šéfredaktor, Echo24.cz

Reklama

 

Léta mám zásadu, že nemluvím o jiných médiích, než ve kterém pracuji. Kolegům z Businessweeku držím palce, ať se jim podaří na trhu prosadit.

null

Robert Čásenský, šéfredaktor, Reportér Magazín

 

 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)