Která z trojice předvánočních kampaní našich operátorů vám přijde nejoriginálnější, která nejkreativnější a která nejefektivnější?
Dominik Hrodek, deputy managing director, Dark Side
Spot Vodafonu je opravdu trochu přitažený za vlasy a spojení hlavního sdělení s kreativou je nanicovaté. O2 je stále nudnější a šíleně bezvýrazné, v reklamních brejcích se úplně ztrácí. Všechny operátory válcuje T-Mobile s Ivanem Trojanem v hlavní roli. Příběhy „na pokračování“ baví a komunikačně fungují, nemluvě o PR a buzz efektu díky protestu našich polských přátel.
Honza Marcinek, copywriter, Zaraguza (SK)
Co se týče originality, tak se mi hodně líbí O2. Zbývající ocenění si odnáší T-Mobile, který záhadným způsobem vždy nabízí to, co většina zákazníků řeší.
Zuzana Havelcová, senior art director, Preuss und Preuss (D)
T-Mobile vtipně a kreativně vypráví, jakou službu nabízí. Krasobruslař Vodafonu Tomáš Verner je sice kreativní, ale téměř postrádá výpovědní hodnotu. O2 pak postrádá kreativitu i vtip. Pouze T-Mobile spojuje s pomocí Ivana Trojana všechna tři potřebná „nej“.
Mario Böhme, vedoucí marketingu a tiskový mluvčí, OZP
Vzhledem k tomu, že když si člověk spočítá na koruny, jak u kterého operátora vyjdou propagované služby, tak nula od nuly pošla. Kdo přemýšlí, hledá pokrytí, ale babičky a Verner pro mě nejsou ideální testimonialy. T-Mobile si každopádně udržuje vysokou úroveň dobrého nápadu a profesionálního zpracování.
Jakub Hritz, senior specialista marketingu, ČRo Dvojka
Originální a kreativní je bezesporu T-mobile. Ano, ne všechny varianty jsou stejně vtipné a některé vyvolaly dost diskusí – a to je právě ono. Naopak O2 neurazí, prostě klidná klasika.