Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoční kampaně operátorů? Bodoval T-Mobile

Která z trojice předvánočních kampaní našich operátorů vám přijde nejoriginálnější, která nejkreativnější a která nejefektivnější?

null

Dominik Hrodek, deputy managing director, Dark Side

Spot Vodafonu je opravdu trochu přitažený za vlasy a spojení hlavního sdělení s kreativou je nanicovaté. O2 je stále nudnější a šíleně bezvýrazné, v reklamních brejcích se úplně ztrácí. Všechny operátory válcuje T-Mobile s Ivanem Trojanem v hlavní roli. Příběhy „na pokračování“ baví a komunikačně fungují, nemluvě o PR a buzz efektu díky protestu našich polských přátel.

null

Honza Marcinek, copywriter, Zaraguza (SK)

Co se týče originality, tak se mi hodně líbí O2. Zbývající ocenění si odnáší T-Mobile, který záhadným způsobem vždy nabízí to, co většina zákazníků řeší.

Reklama
Abovalve

null

Zuzana Havelcová, senior art director, Preuss und Preuss (D)

T-Mobile vtipně a kreativně vypráví, jakou službu nabízí. Krasobruslař Vodafonu Tomáš Verner je sice kreativní, ale téměř postrádá výpovědní hodnotu. O2 pak postrádá kreativitu i vtip. Pouze T-Mobile spojuje s pomocí Ivana Trojana všechna tři potřebná „nej“.

null

Mario Böhme, vedoucí marketingu a tiskový mluvčí, OZP

Vzhledem k tomu, že když si člověk spočítá na koruny, jak u kterého operátora vyjdou propagované služby, tak nula od nuly pošla. Kdo přemýšlí, hledá pokrytí, ale babičky a Verner pro mě nejsou ideální testimonialy. T-Mobile si každopádně udržuje vysokou úroveň dobrého nápadu a profesionálního zpracování.

null

Jakub Hritz, senior specialista marketingu, ČRo Dvojka

Originální a kreativní je bezesporu T-mobile. Ano, ne všechny varianty jsou stejně vtipné a některé vyvolaly dost diskusí – a to je právě ono. Naopak O2 neurazí, prostě klidná klasika.

 

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)