Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Třicet tisíc návštěvníků a cigaretové papírky z ryzího zlata

Pátého ročníku veletrhu Cannafest se na sklonku minulého roku zúčastnilo téměř 27 tisíc návštěvníků. Předcházela mu i poměrně masivní tisková a outdoorová kampaň, využívající civilní tváře návštěvníků. S viditelností kampaně pro loňský rok byl organizátor veletrhu Lukáš Běhal spokojen. „Za pět let pořádání Cannafestu jsme si nastavili určitý rámec kampaně, který každoročně ještě rozšiřujeme,“ vysvětluje Běhal.

Kampaň je pochopitelně nejvíce vidět v Praze a okolí, v dalších městech České republiky chce Běhal do budoucna určitě přidat. „Protože jsme mezinárodní veletrh, realizujeme poměrně dost reklamy i v zahraničí, kde se naše pole působnosti neustále rozšiřuje,“ plánuje Běhal.

Příprava každého ročníku trvá vždy takřka rok. „Ze začátku samozřejmě není práce tak intenzivní jako poslední tři měsíce a na přípravách pracuje jen několik lidí, nicméně odborný program a hlavně akvizice vystavovatelů na další rok se mnohdy začínají domlouvat na místě už v průběhu veletrhu. Navíc se snažíme realizovat nové aktivity při udržení těch již zaběhnutých a to si vyžaduje více času i větší přípravný tým,“ dodává Běhal.

Reklama
Know

Sto padesát lidí na místě

V přípravném týmu veletrhu je kolem osmi lidí, v době jeho konání je na zajištění všech služeb a hladkého průběhu akce potřeba kolem 150 lidí. „Samozřejmě mě potěšil rostoucí zájem návštěvníků, oproti předloňskému roku jsme zaznamenali nárůst o cca 1500 lidí. Krom toho jsem byl mile překvapen celkovou pozitivní atmosférou akce, průběh byl o poznání klidnější a uvolněnější ve srovnání s předešlým ročníkem a obdobím policejních razií v growshopech,“ rekapituluje letošní ročník Běhal.

Z posledního ročníku si Běhal neodnesl ani nějakou vyloženě nemilou zkušenost. „Trochu mě pokaždé zamrzí některé negativně hodnotící komentáře od návštěvníků, kteří neocení naši snahu uspořádat takto rozsáhlou akci a jediné, co je zajímá, je, kolik toho kde dostanou zadarmo. Pakliže budeme hodnotit pouze tento parametr, první ročníky Cannafestu byly pro tuto skupinu návštěvníků logicky větší ,žně‘, většina firem se chtěla na trhu představit právě formou rozdávání vzorků produktů či drobných dárků,“ přiznává Běhal.

Zlatými papírky to nekončí

Jednou z novinek představených na Cannafestu 2014 byly i cigaretové papírky z 24karátového zlata – jeden vyjde na 250 korun. Nejsou podobné projekty důkazem, že je naše civilizace odsouzena k zániku? „Z filozofického pohledu by se to takto dalo interpretovat, ze zdravotnického hlediska bychom zase mohli spekulovat o redukci škodlivých dopadů spalování papírku. Já osobně si myslím, že je to jen signál, že konopí je celosvětově na vzestupu a s tím logicky přichází širší nabídka produktů a služeb s tím spojených,“ dodává Běhal. Nedávno se zúčastnil třídenní Marihuana Business Conference v Las Vegas a podle prezentací zúčastněných firem si je jistý, že podobných nápadů bude přibývat.

Loňský ročník veletrhu byl zatím bezesporu největší. „Co do počtu obsazené výstavní plochy a zastoupených vystavovatelů Cannafest vyrostl v event, který nemá ve světě srovnání. Akce takových parametrů ale rovněž přináší spousty organizačních problémů spojených především s odbavením velkého počtu návštěvníků. Přece jen má Výstaviště v Holešovicích své kapacity a my se přibližujeme k jejich maximálním možným hodnotám,“ plánuje možnou změnu Běhal.


„Stále nejsem spokojen s odbavováním návštěvníků, i když zde jsme oproti loňskému roku udělali velký pokrok,“ myslí si Lukáš Běhal.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)