„Leťte s vaší láskou kamkoli“ je ústředním motivem valentýnské kampaně, kterou 20. ledna spustily České aerolinie. Je zaměřena převážně na český a ruský trh a poběží do 13. února. Hlavním sdělením je nákup cenově zvýhodněných letenek jako ideálního valentýnského dárku, díky kterému stráví zamilovaný pár společné chvíle v některé evropské metropoli nebo v případě ruského trhu v Praze. Kampaň ČSA současně zdůrazňuje nejnižší možnou cenu letenky, která je dostupná pouze po omezenou dobu. Období proletu akčních letenek zakoupených během valentýnské kampaně je od 21. ledna do 31. března 2015. ČSA budou valentýnskou kampaň komunikovat prostřednictvím on-line i off-line médií. V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, objeví se také na digiboardech uvnitř obchodních center. Na zahraničních trzích kampaň poběží zejména přes on-line kanály prostřednictvím Google Adwords. Copywriting i kreativní zpracování kampaně byly zrealizovány interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií.
Valentýnské promo odkryla už i Student Agency s akcí „Mezinárodní jízdenka – druhý cestuje zdarma“, kterou začne především formou bannerů a inzerce komunikovat 26. ledna a jež potrvá až do konce února. Jak marketingoví manažeři ČSA, tak Student Agency prohlašují, že počet zakoupených letenek či jízdenek v době valentýnských kampaní každoročně roste.