Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

POPAI spustí největší výzkum ve své historii

Asociace POPAI Central Europe zahajuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos historicky nejrozsáhlejší studii nákupního chování na českém trhu. Projekt s názvem Shopper Engagement Study se zaměří na všechny aspekty vlivu místa prodeje na zákazníky, jejich preference, zvyky a chování při plánování nákupu a samotném nakupování v supermarketech, hypermarketech, diskontech a prodejnách. Metodologie je založená na propojení prodejních dat s analýzou všech vlivů, které mohly vést ke koupi, včetně efektivity použitých typů POP nástrojů. Projekt je lokalizací globálního výzkumu, který od roku 2012 realizuje světová centrála POPAI v USA. Zapojí se do něj všechny hlavní maloobchodní řetězce v Česku. Teď probíhají jednání s potenciálními partnery průzkumu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)