Nielsen přebírá Brandbank

Výzkumný nadnárodní holding Nielsen (který v ČR loni ovládl společnost Mediaresearch) ukončil akvizici společnosti Brandbank, která se specializuje na oblast digitálního sběru, správy a distribuce snímků výrobků a značek rychloobrátkového zboží, které jsou využívány pro syndikované platformy v oblasti retailu, tištěné reklamy a e-commerce. V rámci akvizice Nielsen převezme veškerá data společnosti Brandbank, pracovní postupy i spolupráci s jejími klienty. Součástí společnosti Nielsen se stanou týmy Brandbank v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Velké Británii, Irsku, Francii, Nizozemsku, Turecku, Číně, Thajsku a Malajsii. Zároveň je ale také otevřen dialog s klienty Brandbank v USA, Kanadě a Německu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay