NBC nabídne sociální sítě

Advertising Age

Mediální společnost NBC Universal nabízí zadavatelům garantované imprese na sociálních médiích. Chce tak posílit roli sociálních médií v kampaních a přilákat zadavatele silně orientované na digitální komunikaci. Nabídka je součástí jejich nového balíčku Social Synch product. Zadavatelé tak mají možnost využít sociální média celého portfolia NBC Universal a zapojit se např. do konverzace v reálném čase ohledně programů a talentových show společnosti. Podle mediální skupiny kampaně v rámci Social Synch generují o 33 % silnější engagement nežli placené posty na sociálních sítích.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia