Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nasycenost reklamami je celkem vysoká

Minulý týden jsme se věnovali přehledu oblíbených reklam. V dnešním článku se budeme zabývat kategoriemi, jejichž reklamy naopak lidé považují za otravné. Jak je vidět z grafu, tak nasycenost reklamami je poměrně vysoká. Reklamy nevadí jen zhruba jedné pětině našich respondentů. V poslední době spotřebitele nejvíce štvou reklamy na finance, a to především v souvislosti s půjčkami. Jedná se o 12 procent internetové populace. Ve stejné míře pak lidem vadí reklamy na služby mobilních operátorů a obchody s elektronikou. Z konkrétních spotů a kampaní jsou nejméně oblíbené reklamy společnosti Alza.cz, které spontánně uvedlo jako nejméně oblíbené 10 % respondentů. Druhou nejprotivnější reklamou/kampaní jsou reklamní spoty s krasobruslařem Tomášem Vernerem od společnosti Vodafone. Ženy obecně hůře hodnotí reklamy zaměřené na finanční služby, muži zase na obchody s elektronikou. Lidem do 25 let více vadí reklamy na obchody s elektronikou a drogistické zboží, starší naopak více obtěžují reklamy na finanční služby a mobilní operátory.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)