Minulý týden jsme se věnovali přehledu oblíbených reklam. V dnešním článku se budeme zabývat kategoriemi, jejichž reklamy naopak lidé považují za otravné. Jak je vidět z grafu, tak nasycenost reklamami je poměrně vysoká. Reklamy nevadí jen zhruba jedné pětině našich respondentů. V poslední době spotřebitele nejvíce štvou reklamy na finance, a to především v souvislosti s půjčkami. Jedná se o 12 procent internetové populace. Ve stejné míře pak lidem vadí reklamy na služby mobilních operátorů a obchody s elektronikou. Z konkrétních spotů a kampaní jsou nejméně oblíbené reklamy společnosti Alza.cz, které spontánně uvedlo jako nejméně oblíbené 10 % respondentů. Druhou nejprotivnější reklamou/kampaní jsou reklamní spoty s krasobruslařem Tomášem Vernerem od společnosti Vodafone. Ženy obecně hůře hodnotí reklamy zaměřené na finanční služby, muži zase na obchody s elektronikou. Lidem do 25 let více vadí reklamy na obchody s elektronikou a drogistické zboží, starší naopak více obtěžují reklamy na finanční služby a mobilní operátory.
Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].