Na Hruškách

Byla to moje matka, která přišla s vysoce originální teorií, totiž že těch 300 tisíc lidí, kteří si koupili kuchařku Ládi Hrušky, podle ní stejně vařit nebudou. Jednak že každá rodina vaří dokola tak zhruba patnáct jídel, ale především že lidé mají doma desítky kuchařek, a stejně podle nich nevaří. Proč si ale tu kuchařku kupují, tážete se asi. Když vyloučíme různé srandisty, tak ve skutečnosti lidé chtějí opravdu ušetřit. Chtějí ušetřit na jídle, tak si koupí úspornou kuchařku, tu strčí do knihovny a jedí dál, co jedli předtím. Tu potřebu ušetřit už totiž naplnili koupí úsporné kuchařky. Jo, pak je ještě jedna teorie, že totiž mají Hrušku rádi, protože u něj má každý pocit, že je chytřejší než on. Ale to bych tu rozváděl nerad.

Jakub Horák, producent

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist