Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na Hruškách

Byla to moje matka, která přišla s vysoce originální teorií, totiž že těch 300 tisíc lidí, kteří si koupili kuchařku Ládi Hrušky, podle ní stejně vařit nebudou. Jednak že každá rodina vaří dokola tak zhruba patnáct jídel, ale především že lidé mají doma desítky kuchařek, a stejně podle nich nevaří. Proč si ale tu kuchařku kupují, tážete se asi. Když vyloučíme různé srandisty, tak ve skutečnosti lidé chtějí opravdu ušetřit. Chtějí ušetřit na jídle, tak si koupí úspornou kuchařku, tu strčí do knihovny a jedí dál, co jedli předtím. Tu potřebu ušetřit už totiž naplnili koupí úsporné kuchařky. Jo, pak je ještě jedna teorie, že totiž mají Hrušku rádi, protože u něj má každý pocit, že je chytřejší než on. Ale to bych tu rozváděl nerad.

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)